۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
اقدام آجورلو به نفع استقلال | ستاره جذاب استقلال با این قرارداد 4 قفله شد
بازدید:۱۰۴۹۵
صد آنلاین | در شرایطی که طی روزهای اخیر عنوان شده باشگاه قبرسی خواستار به خدمت گیری ستاره فرانسوی استقلال است ظاهراً این موضوع با مشکلاتی مواجه شد.
کد خبر : ۲۱۴۱۰

آرتور کوین یامگا مدافع فرانسوی ۲۶ ساله استقلال در ابتدای لیگ برتر بیست و دوم در حالی که با استقلال قرارداد داشت کنار مصطفی آجورلو ایستاد و عکسی به یادگار گرفت. آن روز خیلی‌ها دلیل انداختن آن عکس را متوجه نشدند چون این بازیکن در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم با استقلال قرارداد دو ساله بسته بود و از این بابت مشکلی برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم نداشت.

 

اما حالا افراد مطلع در باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفتند ظاهراً بین استقلال و یامگا قرارداد داخلی دوساله دیگری هم امضا شده است. از آنجا که طی سالهای اخیر و با قانون جدید فیفا، قراردادهای داخلی بین باشگاه‌ها و بازیکنان اعتبار دارند مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند با یک توافق مالی ساده هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با کوین یامگا وجود ندارد و این بازیکن تا پایان لیگ برتر بیست و چهارم بازیکن تیم استقلال خواهد بود.

 

لازم به ذکر است؛ تنها احتمال قطع همکاری طرفین در شرایطی است که به لحاظ مالی با هم به توافق نرسند و باشگاه استقلال این قرارداد داخلی را فسخ کند. در غیر این صورت یامگا تا دو سال دیگر بازیکن استقلال خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها